Arrangeras tillsammans
Huvudpartner

Praktisk information

Har du några frågor
eller funderingar?

Här finner du som utställare svar på de flesta praktiska frågorna man kan ha angående ditt mässdeltagande.
Titta här först och om du mot förmodan inte finner svar på det du undrar över här, kan du hitta våra kontaktuppgifter längst ner på sidan.

Öppettider

21 maj
09.00-17.00

22 maj
09.00-16.00

Hitta hit

Kistamässan
Arne Beurlings Torg 5
164 40 Kista

Hitta hit

Utställarpaket

I filen nedan hittar du info som öppettider, in- och utflyttider, restaurangers öppettider, bokning av monterstäd samt underlag för din marknadsföring osv.

Utställarpaket finner du här.

Utställarportalen – registrera monterpersonal/skapa din besökarlista

Skapa mervärde för dina kunder/prospekts – bygg på nätverket och träffa dem på plats under mässan
Logga in i portalen och skicka ut länken under ”guests” – då kan dina nuvarande och potentiella kunder kostnadsfritt registrera sig till mässan. När kunderna använder er länk ser ni det i utställarportalen och där kan ni boka möten inför mässan.

Användarnamn är den email som angavs vid bokning av monter och lösenordet har ni själva bestämt. Om ni saknar lösenord kan ni få det skickat till er via “Forgot Password”-knappen.

Under “personnel” lägger du in de personer som ska jobba i montern. Det är viktigt att detta görs innan mässan, så att ni smidigt kan trycka ut utställarbadgen vid ankomst på inflyttningsdagen. Under “guests” kan du bjuda in dina befintliga och potentiella kunder till mässan. De besökare som har registrerat sig med er personliga länk samlas i en lista inne i er utställarportal.

Logga in i utställarportalen ⬅️

Se instruktionsvideo ⬅️

Instruktion PDF ⬅️

Instruction PDF (english) ⬅️

Frågor/problem? Kontakta: support@trippus.com

Lead Scanning

Leads Scanning-inlog kan köpas av dig som utställare för att scanna besökare i er monter. Besökarnas data samlas då som leads i er utställarportal.

Leads scanningen kostar 3 900 kr exkl moms, och kan användas på ett obegränsat antal devices.

OBS – ingen app behöver laddas ner, utan man använder det inlogg som tilldelas er vid köp.

Kommer snart

Utställarförsäkring

I samarbete med If Skadeförsäkringar har Nordic Live Expo tagit fram marknadens förmånligaste och enklaste försäkring för våra utställare. Läs mer här: liveexpo.se/utstallarforsakring

Utställarutbildning

Här får du tips på hur du gör ett lyckat mässdeltagande!
Inkl checklista och idéer på hur du skapar trafik till din monter.

Kontaktuppgifter

Pål Westén

Senior Sales Manager
+46 (0)70-914 79 00

pal@liveexpo.se

Marie
Jacobsson

Affärschef
+46 (0)735–23 72 00

mj@liveexpo.se

Clara
Åsman

Projektledare
+46 (0)730-97 95 00

ca@liveexpo.se